Dying love

image35

Hata aldrig någon du en gång ha älskat. Kärlek kan dö, men den kan aldrig dö ut i rent hat. Om jag hade velat gå var och sitt håll med min pojkvän hade största min rädsla då vara om han skulle börja hata mig? Någon man har delat sitt dåvarande liv med under ett tag helt plötsligt aldrig mer vill veta av dig. Det kan inte, det får inte, bli en sådan stor förändring mellan två människor. Såvida man inte sviker varandra och vänsterprasslar bakom varandras ryggar. Då hade jag hade fullt förståelse om hatet. Men om man bara gör slut. Man känner ingenting. Man har funnit ett slut på kärlekshistorien måste den sagan sluta lyckligt. Någolunda lyckligt i alla fall.


All kärlek / carolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0