homecoming

15 April, idag är det Robin och Carolinas 9 månaders dag!
Hemma från Thailand. Brun och fin och längtade för en gång skull tillbaka till skolan. Blev dock helt jävla äckel magsjuk och smittade i samma veva ner Robin, ledsen för det. Men nu är jag frisk igen :) Men magsjuka tar verkligen på en. Gick en promenad, inklusive fika med Lillebror och familj och blev flåsandes anfådd av att bara gå upp för näckrosdammens backe. Pappa tyckte synd om mig & jag fick äran att bestämma kvällens middag! Tomatsoppa med pasta. Muummaaa!!!

Hade bestämt mig för att inte köpa någonting i Thailand. Så blev icke fallet! köpte tre klänningar, tre t-shits och ett armand. Missade nog något där... men skit i samma.
image44
 
En t-shirt inköpt från Thailand med favoritbandet Pink Floyd. På ryggen står det även städer där dom har spelat. tror jag betalade 20 svenska kronor för denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0