Min filmaffisch

här är min filmaffisch som jag gjorde som uppgift i skolan :)
hej hopp, nu är jag klar med den. gött kött.
Glömmt min mobil hemma så jag känner mig helt hjälplös med allt & amandas och mina planer om att ses vid 12 kommer ju brinna i helvetet. Kan inte hennes numme ri huvudet trotts att jag kännt henne i 9 år nu. Men hon får lösa kröket själv då, på något vänster. Äh, det ska nog lösa sig förrutom att Amanda kommer typ få en hjärattack av stress och panik så uppskruvad som hon var igår när vi pratade i telefon. Hon är så rädd att någonting ska gå fel.
- "Carolina! mitt öga har blivit rött, jag är så stressad. kan itne ens sova"

Äem, hoppas allt lösaer sig. håll tummarna!
/
kärlek - carolina
image64

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0