Söndag

Snart är det Valborg. En överskattad dag, liksom julafton. Men jag tycker om att fira den ändå, tillsammans med vänner. Har precis pratat med en hel-stressad Amanda som inte hade något långbord ännu, och detta måste lösas inom 3 dagar. Har kollat vädret i göteborg under valbog och ska det ska bli sol och 15 grader på dagen, och 11 på kvällen. helt okej. Så det blir knytkalas grillning i Amandas trädgård. just nu har vi bara två stolar & inget långbord. Men jag ser fram emot Valborg ändå. Trotts bord- och stol-problem.

har varit med Robin på stan idag. Var j-ä grinig men så fick jag en cheesburgare & en vatten som läkte alla sår. Vi gick till kungsgatan 9b utförsäljning. Robin provade byxor och blev kompis med Petters café reps kompis.
Nu måste jag plugga. sitter nämligen här & försöker lotsas som om jag inte har något plugg. Men någonstans i mitt kära samvete har jag ju en del plugg att göra. Det är bara å bita ihop.

LOOOOOVE / carolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0