Sweet summer nights

mohaha! idag åkte det in 1000 spänn på kontot. dom kommer ju ryka inom några dagar.
Nu är det bara en dag kvar till Valborg och vi har löst bord nu. Imorgon blir det dock stressigt med att få ihop allting men det kommer nog funka. Hoppas nu bara på att min mesiga pojkvän pallar sig dit. Han säger att han fortfarande är sjuk, men det är han inte! idag har alla vi kära 1or i sverige gjort nationellt prov i engelska A. det gick ganska bra. tog mig typ 64389 år att göra det, har aldrig varit så trött någonsin i hela mitt liv. Försov mig imorse, men det gjorde inte så mkt. han allting ändå. idag köpte jag min jeansjacka som jag gått och kollat på i en vecka nu. Var dock tvungen att sy in den lite. 
På fredag är det tydligen sista dagen man kan betala resan till Turkiet i sommar. så det får mamma göra fort nu! Kan inte ens föreställa mig att vi ska dit. Jag och Robin, sol och bad i en hel vecka, bara han och jag (och hans kompis Victor och Robins hela familj plus 4 andra, men om man bortser från dom så är vi ensamma) eh, ja. nu

Nej nu luktar det mat. / KÄÄÄRELK OCH SÅNT / CAROLINA
image59


Kommentarer
Postat av: Linda

hahaha , ja nästan ensamt där ja :;););) :D

2008-04-29 @ 18:30:26
URL: http://midsommarnattkatt.blogg.se
Postat av: carolina

haha, jag vet. inte alls ensamma kom jag på men ja ja...

2008-04-29 @ 20:58:27
URL: http://cheersdarling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0