till dig.

jag vet att jag en gång har svikit dig och lekt med dina känslor. Sa att jag inte var kär i dig längre, det var jag inte heller, men jag tror inte jag insåg hur mycket du betydde för mig föres du bad mig att gå & att det var försent att ta tillbaka dig nu.
Jag är lycklig att du tog tillbaka mig. För vem hade jag varit annars? Jag kan omöjligt beskriva det i bokstäver framför en lysande datorskärm hur mycket du förgyller mig. gud vad jag är löjlig... eller kanske bara ärlig.


Så länge hjärtat mitt slår, så minns jag dig när,
du stack ett hål i min kevlarsjäl.
Och så blev det ett sår, och jag blöder ihjäl.
Kom gör ett hål i min kevlarsjäl.
image46


"ska aldrig mer sticka hål i din kevlarsjäl"

Kommentarer
Postat av: Ewie

aww :) gulligt.

2008-04-17 @ 23:23:52
URL: http://ewiiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0