Vanlig torsdag

Idag hade vi en gympalektion som egentligen skulle vara i morgon, men det blev idag & vi blir lediga imorgon då gympalektionen egentligen skulle vara. Vi var i alla fall på world of golf och slog bollar ut i typ ingenstans. så meningslöst. Jag sköt bort min pegg, och i samma veva drog jag till väggen till båset i själva svingen eller vad det heter. Linda ville inte spela och kastade bort bollarna när inte Kenny Kling såg. En klubba gick sönder och alla stod och tjatade på mig att jag inte kunde ha den enda "driven" på hela world of golf själv, utan turas om. Vad fan är driver? tydligen en jävla klubba. vad spelar det för roll liksom? okej, den var typ hur bra som helst men aaja.


igår när jag hade sådär skit mycket & plugga men lotsades som om jag var totalt sysslolös räknade jag ut hur många dagar det var kvar till Turkiet. Kommer inte ihåg nu exakt på pricken, men det är ungefär 60 dagar kvar.
EN EVIGHET. 

Imorgon ska jag ha med mig 6 kronor till skolan :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0