080808

Jag har klippt mig! Typ skit kort, fast endå inte. Det är i ungefär axelhöjd, mer vågar jag inte. Blev så inspererad av Frida när hon klippte sig. Det blev verkligen skit snyggt! Mitt är dock spikrakt, men jag är nöjd. Idag ska jag bowla med Robin, Joakim och Frida. Först skulle det bara vara jag och Robin, men frida hade tydligen läst våra tankar. Så nu ska alla bowla, bara Robin får ur tummen ur röven och beställer en jäkla bana snart.

Mitt lyckotal är 8, så idag ska det vara min turdag. Men jag har inte haft någon vidare tur. Nåväl, nu ska jag klä på mig och göra iårdning mig och ringa Robin för att se hur långt han har kommit med att beställa bana. Troligtvis inte alls långt, men ja ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0