bad day

Är skit sur, har tappat mitt armband som jag och Robin hade tillsammans som vi köpte i Turkiet. Det är piss väder ute. Spö regn och alldeles disit. Busschauffören var helt dum i huvudet, kasta av oss från bussen även om jag hade betalat. Det gjorde inte dagn bättre! Vill ha en jacka men dom säljer inga jackor. Vill ha en tröja men jag är helt pank! Jag är trött. Ska jobba imorgon och för omväxlings skull så ska det regna imorgon med. och i övermorgon, och dagen efter övermorgon. Apropå att joakim och robin tycker jag och amanda bara skriver deppiga saker i bloggen, så gjorde inte detta inlägget saken bättre. Jag är jätte sur idag. skit dålig dag idag!



den 23 september åker jag, och troligtvis Robin, till Frankrike! det är det enda som är bra just nu. allt annat är dåååålig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0