Donuts

Ännu en mulen, grå, dock lite varmare sommarlovsdag. Har spelat the sims och jobbat på donken! Har tänkt på sötsaker hela dagen idag. Dom där jävla donutsen på mc donald's har legat där vid kassan en och en halv meter ifrån mig heeeela dagen. Dom har bara legat där och ropat på att få bli uppätna. Om inte tala om KANELBULLARNA! har aldrig smakat dom, men dom ser skit goda ut. Jag sa verkligen till mig själv att inte röra varken donutsen eller kanelbullarna under hela dagen, och det gjorde jag inte heller. Så nu sitter jag här hemma. Sjukt långt ifrån donuts och kanelbullar, med skägget i brevlådan och är fortfarande sugen på donuts!!


MAKE LOVE TO CANDY / carolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0