första dagen

Känn på kännslan! Kom på faktiskt hur jävla mycket jag saknat Linda under lovet. Varför har jag bara inte dragit skägget ur brevlådan och ringt henne någon dag udner sommaren, kanske kunde tagit en fika i alla fall! Helt sjukt att vi inte sett varandra på nästan 3 månader! Det var i vilket fall roligt att börja skolan igen, fattar dock inte ett piss av mitt schema. Plus att en Multimedia B lektion på 3 timmar suger ganska hårt på Tisdag morgonen. Men men, det är bara att bita i det sura äpplet.



foto: Jag själv. (förutom skolfotot givetvis)

Imorgon blir det brännboll i slottskogen med skolan. Det ska bli fint väder!! (väder, som jag alltid pratar om.) Blir väl inte så mycket brännboll. Mest sola tror jag.


saknar dig Amanda Weilöv. / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0