Fredag

idag kommer Robin hem (L).
Amanda är på begravning, ska (som vanligt) åka hem till henne och lägga mig på hennes altan. Hon är inte hemma ännu, men Joakim är där som kan göra mig sällskap. Detta är nog sista soldagen på länge. Sen kommer regnet. Så less på Svensk sommar. Jag vill tillbaka till Turkiet, jag vill tillbaka till Danmark. Varför njöt jag inte när jag väl var där? Just nu vill jag bara bort så fort som möjligt. Åka iväg en vecka och bara ta det lugnt i solen innan skolan börjar. ÅÅÅÅNGEST på att det bara är 27 dagar kvar tills jag börjar, och jag har inte träffat Linda en endå gång! ska bli riktigt kul att få se henne igen. Min Blinda!

Har inget planerat ikväll. Robin kommer hem vid 12 på natten, då ska jag troligtvis möta honom vid Stena Line terminalen, så det blir väl till att spendera kvällen till att vänta på att klockan ska bli 12.


KÄRLEK / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0