gussilago

I don't know baby, summer is in your eyes but not in mine,
and I don't know baby take my hand and make me feel the sun.



jag vill dela våra sommarminnen, folk intill mig,
ska få höra om de blomstertider, dom beskriver...
dessa minnen, som finns i mitt inre, å ingenting försvinner
dom finns där intill mig alla gånger som när blickarna mötts,
men du blundat å gått, som att gnistan har dött. alla alla
sommarstunder, solen lyst, men jag har stått i mörker
för nån har stått i skugga, som berört mig, du kanske hört mig?
du kanske sett mig, eller föreställt dig...har du det?..för när vi står
där med solen i ögonen, fötter i sanden, trots blodet som blöder än
så ska jag tänka, det va underbart då, för den sommaren 05,
va det vi, gussilago för jag vill se dig med sommar i ögonen,
kisa mot solen med sången i öronen

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0