hard work, work

har precis kommit hem fårn jobbet. imorgon jobbar jag 12-21. Det är inte lugnt någonstans! gud, jag blir typ deprimerad ju mer jag kollar på mitt schema. Nåväl, måste ju ha pengar... tyvärr. det är ju det de mesta handlar om nu för tiden.
Fick ett skit gulligt sms från mamma idag, "Längtade lite efter dig, slog en signal utan svar. Men, puss på dig i alla fall." måste ringa henne sen ikväll!

Snart börjar skolan igen, vill inte räkna ut hur många dagar det är kvar, det räcker med att veta att det är SNART! jag saknar det lite faktiskt, men jag vet att när skolan väl kommer igång så är det inte så kul längre. Dock mycket intressant att få börja den helt nya inriktningen som jag har valt... eeehh, som jag helt plötsligt har glömt bort namnet på... MEN det är i alla fall bild, foto och design. (bland annat webbdesign. shiiiit, hur ska detta gå) well, det ska bli kul och se hur det blir med det. Ni som har läst webbdesign har nog lärt sig Flash vid det här laget, och ja säger bara... JAG HATAR KEYFRAMES!
kanske inte borde reta upp mig redan nu, innan jag ens har börjar skolan, men jag minns hur dom tre timmars lektionerna var!

Nej, nu ska jag gör Johanna sällskap som sitter ensam och kollar på tv i vardagsrummet. ADIOS AMIGOS! / carolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0