homeworkday

det spöregnar, och jag som hade tänkt att jag & Blinda (hon heter inte Blinda, hon heter Linda. Men jag säger Blinda) kunde ta kort vid hamnen idag, men det får bli imorgon. Kollade upp vädret, och det ska bli sol på kvällen. Då blir det fint med en solnegång vid hamnen. Kanonkul.

Har idag fått känna lite på dom nya lärarna i skolan. Måste säga att jag är nöjd med dom allihop. Speciellt matte/engelska läraren. Var ganska besviken på att vi inte skulle få ha Anna i matte, men jag är nöjd med den nya. Han verkar vara förstående och har haft elever med läs och skrivsvårigheter innan. Nu ska jag sätta mig och göra min första läxa jag någonsin haft under åk 2. Coolt va. Ska analysera en bild. Kul.

/ CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0