inget annat för mig

Hittade den här på Frejas blogg och ville fördriva tiden.


1. Vad åt du till frukost:
en cheesburgare

2. Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv:


haha, så ful.. aaaa ja.

 

3. Vem fick du ditt senaste sms ifrån: Johanna Lindberg

4. Vilken färg har din dator ("skalet"): Vitt

5. När var du arg senast: igår. när mikael körde för fort.

6. Ditt bästa minnen från skoltiden: helt ärligt, det finns inget bra minne. Möjligvis sommaravslutningen i 9an.

7. Ditt sämsta minne från skoltiden: Det flesta lärarna och att gå upp på morgonen.

8. Yoga eller löpning: Löpning.

9. Spaghetti eller Oxfilé: Oxfilé!

10. Vilka tidningar läser du regelbundet: Haha, aftonbladet (gud vad tråkig jag är)

11. Favorit karaktär i deckare: Martin Becks granne i Beck filmerna.

12. Tv program du aldrig missar: Efterlyst med Leif GW persson och Hasse Aro i spetsen!

13. Vem är du avundsjuk på: ashley olsen, för hon är så jävla snygg

14. Din bästa revansch: Vinnare av F-16 fotboll klass 1. 2007

15. Din bästa chef respektive din sämsta: har bara haft en, men hon är bra endå! Mc Donald's.. jää!

16. Mat som du aldrig kommer äta och varför: Troligvis kommer jag hata McDonald's när jag slutar.

17. Offentlig person som du skulle vilja ta ett snack med: Carolina Gynning, kom ner på jorden...

18. Kaffe eller Te: Kaffe faktiskt, för en gångskull.

19. Skostorlek: 39

20. Hur ofta är du på Ikea? 3 gånger på år kanske. alltid lika gött att köpa korv där!

21. Om du vann fem miljoner vad skulle du köpa: Egen lägnehet och resa jorden runt med min familj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0