Kära barn

Idag vankades det brännboll i slottskogen med tvåorna och treorna. Hälften av klassen ville banga men jag tjatade med dom. Självklart försover jag mig och missar allting. Jag kom när alla gick, typ. Kul att jag tjatade med alla, och så kommer inte jag själv. Överskattade även vädret, försökte övertala mig själv att det var varmt. Men det var det inte, tro mig. Så nu har alla sett mina bleka gåshudsben med stubb på låren. ALLDELES I ONÖDAN. jackpot!
Efter skolan åkte jag med Johanna och Lillebror till Lillebrors moster, med världens största mage. Hon ska föda om en vecka, jag tror det blir en pojke, hon tror det blir en flicka (eller, hon vill ha en flicka snarare). Åt upp alla kakor och drack kaffe, så nu kommer jag inte somna ikväll, sen åkte vi hem. Fick ett sms av Linda, märker att hon är rastlös. Jag vill också hitta på någonting ikväll. Känns helt dött idag.
Imorgon ska jag på kräftskiva hos Robin, men innan det ska jag hinna att springa i skatås och kolla på en ny väska som jag ska önska mig till jul. Great.
Nu gråter Axel. Ska gå och pussa lite på honom.


/ CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0