Lejonhjärta




Inga klappar mot kinden vända, kappan mot vinden
Kämpar tappert tills den dagen jag blir rädd för ett click
Älskar att älska älska, hatar att hata har sett
Satan på gatan och han sänkte sin blick
Den här vägen har bara plats för en person
Ingen kan nånsin knäcka mig om de så skadar min snook
Hata mig fort, älska mig aldrig
Bär på ett lejonhjärta - det lämnar mig aldrig
Men det blir som det blir när vi battlar på scen
Bakom mitt leende, där döljer sig ett hjärta av sten
Men gillar ni inte mina principer
Garanterar jag hela världen att jag bär på massa fler

Nu ska jag ändra på mig
På tisdag ska jag flytta ut ur mig själv
Och vända andra kinden, dagen ska jag sänka blicken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0