sleep tight



Jag tror jag har sömnproblem. Eller, jag tror inte längre, jag VET. Var jätte trött när jag la mig ner och släckte lampan. Sen dess har jag bara legat där i sänge, hört folk gå förbi utanför. Bilar köra fram och tillbaka. Tickande övergångsställensljud. Jag har varit enda borta i Frankrike i mina tankar. Planerat hur jag vill ha min 18-årsdag. Räknat ut hur mycket pengar jag kommer få in den 25. Druckit vatten. Druckigt varmt vatten. Vänt på kudden 111 gånger.vad gör man när man är hur trött som helst men inte kan somna? Jag måste vara sjukt, sjukt, sjuuuk!
Nu ska jag FÖRHOPPNINGSVIS dricka mitt sista glas vatten, kissa och sen måste jag få hälsa på John Blund!

NO LIFE IS PERFECT WITHOUT YOU, AM / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0