söndagsfotboll

vet ni vad jag gjorde igår, Jag pluggade på en Lördag kväll. Den här helgen har varit n utav det tråkigaste helgerna på länge. Ändå så har den gått så fort! Imorgon är det skola igen...

Pappa, Johanna & Lillebror Axel och jag då såklart var och kollade på Robins fotbollsmatch idag.
- "Går det att köra barnvägn där då?" frågade Johanna innan vi skulle åka.
-"jaa, det är klart" svarar pappa.
Det visade sig vara tvärt imot. Fick bära in vagnen genom grinden eftersom det ett stor hål i marken och någon hade lagt typ två ostadiga plankor över. Jag, johanna med barnvagn tog oss endå tapper över till cafét för att köpa glass och godis.
-"tänk om vi missar något mål nu bara för vi går till cafét" säger jag när vi försöker bära barnvagnen över två plakor.
Vad händer tror ni? det blir mål. TYPISKT! ja ja. Matchen slutade 1 - 1, så ett av målen fick vi se i alla fall. Glassen var också god för den delen.

/ CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0