the dark night... eh, Knight.

Har varit på bio med Robin. The dark knight. Vad ska man säga, gick på den mest för Robins skull, men den var väl... eh, bra. Nog om det. Imorgon ska jag jobba direkt efter skolan, känns nog bra, svar: nej. Min helg är redan söndertrasad. Jobbar Lördagen också, till 12 - 21. då var Lördagen också förstörd, och på Söndagen gör man ju ingenting mer än att ligga framför tv och typ "städa" rummet. Men men, det kommer fler helger.

Vaknade upp idag av att jag inte hade dragit ner rullgardien så hela rummet var så ljust som om det vore någon som hade spottat en strålkastare in genom fönstert. hade gott om tid på mig på morgonen, endå glömde jag bort tiden och gick fem minuter innan jag började. Nu tror ni säkert att jag skojar, men jag han till skolan på fem minuter. hade sjukt flyt med bussen. Rekord på det!! matte, håltimma, grafisk sen Historia. Slutade 16.30. fy fan för Torsdagar.
Fy fan för den sega Historia lektionen i slutet!
Idag har jag och Blinda sjungt på bag in da box hela dagen. Jag, skämms. den är så fruktansvärt dålig. Jag hatar den. Har även kommit på att det är sjukt gott att äta negerbollar långsamt. Alltså, riktigt långsamt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0