Tisdag

Tisdag, idag kommer pappa hem! äntligen. Han lovade mig att komma hem med en cristiano ronaldo, man united tröja. Får hoppas att han gör det, för nu har jag väntat i en hel måndag!

Är hemma förtillfället. Hade multimedia B lektion där vi fick lära oss om dom nya Mac datorerna, eftersom jag själv har en Mac hemma så har jag inte så stor nytta av att lära mig till exempel om att startknappen sitter på baksidan av datorn osv. Har precis matat Axel med franskt yougurt och sitter & försöker fördriva tiden för att sedan gå tillbaka till skolan igen vid 12. Jävla piss väder. Och jag som ska stå och kolla på robins match sen ikväll i 90 minuter. Det blir nog kul att stå i spöregn. Nåväl. ska spela the sims nu.

LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0