Tisdag

om två minuter är det är inte Tisdag längre, då är det Onsdag. Och på Torsdag börjar jag skolan. Jag fick ångest idag. Ungefär "Va? Skola? Nu?...näää?". Snacka om att sommaren bara regnade bort. Det gick fort. Jävligt fort. Mamma och jag var på stan idag. Köpte massa skolsaker till mig, Hunter stövlar till mamma, och Fisk till middag. Sen gick vi på Röhsska museum. Dom har en utställning om dagens mode. Såg några provdockor med kläder som tjejer från Angeredsgymnasiet hade sytt, (ibland ångrar jag att jag inte började där) det såg ju rätt OK ut. Rusade till konsum i spöregn och köpte bland annat riskakor med ostsmak som vi åt upp på spårvagnen på vägen hem. Nu har jag suttit och bölat till friidrott på tv, gjort iårdning mitt skrivblock till skolan. Imorgon ska jag sy ett pennfack. För på Torsdag börjar skolan. Bajsa på det.



MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer
Postat av: Lajpe

Vilken fin bild!

2008-08-20 @ 16:32:46
URL: http://truefriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0