McFlurry glass och cheesburgare

Jag har nog inte så svårt för att sova på nätterna, det är bara det att jag aldrig lägger mig, trotts att jag skulle kunna somna rätt på tangientbordet, endas iklädd i en urtvättad dana cup t-shirt, torsor och på fötterna har jag mina Bianco skor som jag aldrig har använt. Har på mig dom lite då och då när jag är hemma för att töja ut dom. Har trivts för bra i mina converse varje gång det hade kunnat finnas tillfälle att använda dom, så jag har aldrig ingivit dom inför allmänheten. Bara för mig själv när jag sitter framför datorn typ.

Har kommit på att jag ahr blivit helt sjukt jävla sötsugen. Alltså, jag kan utan tvekan sätta i mig 2 stycken McFlurry med daim och chokladsås varje gång jag jobbar. Det är så jävla gott. Har dessutom under mina minst sagt tråkiga raster kommit på att det är sjukt gott att äta McFlurry glass och cheesburgare, tillsammans. Visst låter det vidrigt, men det är sjukt gott. Farligt att gå till jobbet juuu.
Apropå tråkiga raster, hände det för en gång skull något kul på min rast idag. Jag och Linnea skulle gå på toa, för att göra det på min kära mcdonald's måste man gå in i femmanhuset. Klockan var strax efter 8, och femman hade precis stängt. Men vi började gå mot femmaningången för att hoppas på att vi kanske kunde hinna innan det stängde. Linnea går lite före mig, eftersom det är hon som har nycklarna, och jag ser på några meters avstånd att dom dragit igen glasdörrarna och stängt så jag säger till Linnea, "Nej, det är stängt. Vi får gå till götgatan". Men hon fortsätter mot femmaningången och säger "neeej, det är ju inte stängt." Så går hon rätt in i glasrutan. Jag skrattade så mycket att jag satte mitt eget slämm i halsen, fick ingen luft och började gråta. Det var såå jäävla kul. Skadjeglädje ÄR endå den bästa glädjen! herre, vad roligt det var.

klockan är 05.20. Nu MÅSTE jag sova / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0