surkärringar

Nu sitter jag här. Fastklistrad med näsan mot dator skärmen. Är inne på facebook, och jaaaa jag vet, jag är fast i facebook träsket. Vem är INTE det? Har även haft en diskussion med Julia om att vi trots våran ålder känner oss som riktigt sur kärringar. Jag minns den dagen jag och Weilöv var på väg hem från stan och skulle tappert försöka ta oss upp för ekmanska backen (ett helvete) - då jag hörde mig själv säga "...alltså, gud vad ungdommar röker nu för tiden". Tro fan att jag hade ganska mycket rätt i det hela. Men vart kom de påståendet ifrån? Det allra kommiska var att minuten efter åker det förbi en snorunge på moppe i hejdundrande fart, då Amanda spräcker isen och plötsligt utbrister, "FARTDÅRE!" efter den lilla snorungen på moppen. Och, visst, han körde fort, men varför skulle vi bry oss om det? I det ögonblicket kunde jag för första gången se framför mig hur jag och amanda sitter där på en parkbänk om typ 80 år och slår med våra käppar efter snorungar och fjortisar. fan vad sjukt, men sant. Så jävla sant.



GODNATT / CAROLINA

Kommentarer
Postat av: Julia

Kärring!

2008-08-15 @ 01:38:58
URL: http://julietcapulet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0