"I love you"

Robin och hans lag skulle vara hemma hos Gustav och fira deras vinnst i Viborg cup. Har aldrig hört så många fotboll och ÖIS låtar på ett helt år som jag gjorde under den kvällen igår. Det slutade med att pokalen gick sönder, och jag fick mig ett gott skratt. Skadjeglädje är trots allt (tyvärr) den roligaste glädjen. Har även träffat den bästa imitatören jag har skådat med mina egna två bruna ögon. Det var längesedan jag skrattade så mycket som jag gjorde när han imiterade Olof Lundh, det var helt påriktigt KOPIA. Lät precis som Olof!! Frågan är bara vad som var roligast? Att höra hur han helt klockrent imiterar Olof Lundh på fotbollskanalen, eller när Robin gör ett tappert försökt att imiterar någon som ska låta som Olof Lundh. Nåväl. Kul hade jag i alla fall, jag och min öl.


SMS från Robin Börjesson
02-aug-08 20:34
"I love you"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0