små prat och små godis

Sisst jag kollade på klockan var hon strax övet tolv. Nu är hon snart halv 4 och jag är inte ett dugg trött. Åt middag tillsammans med mamma och karsten. Skit god risotto. Ni som känner mig, Jag rent ut sagt hatar risotto. Det har liksom samma konsistens som spya, plus att det känns som överkokt ris i munnen. Men den risotton var riktigt god! (tur att inte pappa läser min blogg). Efter det satt vi och små pratade, åt godis och jag fick i mig både riskaka, äppelpaj och glass. Det är inte lätt att vara smal när man är förmögen. skämt å sido.
Ska jobba imorgon. Tänkte åka in till stan lite innan jag börjar och köpa tröjan. Har tänkt på den enda sedan jag såg den. Jag tror faktiskt jag kan gå coh bli lite småkär i kläder jag ser. Den tröjan blev jag störtkär i. Och imorgon ska jag köpa den! Men efter det måste jag sluta köpa massa jävla kläder. Det enda jag måste inhandla är en ny stor väska. Men det får vi vänta med tills nästa månad! Kanske kan köpa en i Frankrike...


                                                                                                     foto: jag själv.


Nåväl, kanske ska ta och tänka på refrängen. Är en redigt bra nattuggla, men jag är inte lika go och gla på morgonen. Kanske i västa fall inte vaknar av väckarklockan, vilket händer ovanligt ofta! Jag sover som en stock! Har jag gjort enda sedan jag var liten. Jag sparkar och breder ut mig över hela sängen och är så gott som oväckbar. Det är en jäkla fight i sängen när jag sover med Robin. Parkar ut honom. Och om jag råkar sparka ner mitt tecke på golvet, snor jag Robins tecke i sömnen. Så han vaknar helt iskall mitt i natten, och jag ligger där bredvid honom, ihoprullad som en liten kåldolme i tecket. NÄ, nu måste jag sova. Fan vad jag tjatar.

p.s det ska typ inte bli bra väder på måndag!! fuck SMHI!



MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0