ett halvår och en graviditetstid

Ska åka hem till mamma och träffa henne. Har inte sett henne på en vecka. Vaknade nu, ångest på den! Jag låg och tänkte på min 18årsdag igår natt. Jag och Weilöv slog våra kloka huvuden ihop och kom på att det är inte så jävla långt till friheten. För Weilöv är det ett halvår kvar. För mig är det en hel graviditetstid kvar! Haha, ok, det är skit långt. Men jag ser fram emot det endå.

Imorgon kommer Weilöv hem från Alanya! Mitt liv. Funderar på att köpa blodpudding och komma hem till henne när hon ankommer hem och överraska henne lite. Måste varit länge sedan hon åt blodpudding, för det finns väl inte i Turkiet? Nåväl. Måste komma till kritan och hoppa in i duschen, annars kommer jag sitta här hela dagen.

MAKE LOVE / carolina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0