världen är liten

En på mitt jobb har gått i samma klass med många som jag också känner, plus att hennes syster bor granne med min kompis i Stockholm. Är verkligen Sverige så litet?
Idag har jag föresten gjort ovanligt mycket cheese, vet inte varför, alla ville bara ha cheese idag. En cheese dag! Under Iron Maiden var det Tasy alla skulle ha, men idag var det bara cheese!

Imorgon ska jag köpa den svarta tröjan! får åka till frölunda innan jag börjar jobbet ochh köpa den! var inne och kollad eom den fanns i nordstan, men det fanns inga S. om jag inte hittar någon i S, så köper jag fan M. jag är så kär i den tröjan så det är galet. Nog pratat om det. På måndag ska jag träffa Weilöv! hoppas fortfarande på bra väder! SMHI säger 18 grader, moln med sol. Nåväl, det får väl duga!


foto: jag själv.


Nu ska jag duscha och göra iårdning mig, Jag & Robin ska ut och äta idag!
MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0