1 år

idag fyller mitt hjärta 1 år. Det har gått helt sjukt fort. Bara jobbigt att så svart på vitt att det har gått ett år sedan jag åkte till möldals sjukhus efter skolan och fick se min lillebror för första gången.


Idag måste ha varit den mest chill skoldagen på mycket länge. Jag ställde klockan på 8. Gick upp halv 11. Var i skolan runt 11. Fick göra mitt samhällsprov när jag ville mellan 12.00 till 15.00 När jag var klar gick jag hem. Det går rykten om att det ska vara lussefika i skolan imorgon. Lussebullar och glögg! Jag lääängtar. Har dock matteprov imorgon. Måste verkligen få G! FAN om jag inte får det.

Kommentarer
Postat av: Angelica S

Tror fikan var 11.45 :) mys!

2008-12-11 @ 17:43:50
Postat av: Carolina

göött å höra!

2008-12-12 @ 00:10:38
URL: http://cheersdarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0