176 cm + platå = aslång

Jag är 176 cm lång och har i vissa samanhang tyckt det varit jobbigt att alltid vara så jävla lång. Nu har jag köpt ett bara "för dyra skor" enligt mamma, som dessutom är en platå på. Jag får inte ens plats i min spegel i mitt rum. Mitt huvud hamnar liksom utanför spegelbilden. Valet och kvalet om jag ska lämna tillbaka dom eller inte. Har typ gått omkring och tänkt på det jättelänge, as töntligt, jag vet. Men jag är bara ärligt. Känner mig skit fjomig.

Imorgon ska jag göra ett ekonomi prov i samhäll. Det kommer gå kuk, för jag ahr kanppt pluggat. Det får gå vägen endå. Får gå till skolan när jag vill och göra provet imorgon. Det känns i och för sig jäävligt gött. Ska sova nu.


alltså, dom ser givetvis inte ut såhär, det var bara en fin bild.
MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0