23 December

Klockrenaste dialogen idag på jobbet när en tyken kund kommer fram till kassan med sin kompis och tigger en mugg vatten. Visst, jag förstår också att det är löjligt att man ska behöva betala 5 kronor för en jävla mugg vatten. Men om man inte hade satt 5 spänn på det hade ju alla bett om det:

Otrevlig kund - "EEÄY, kan jag få en vatten dåå"
Tjejen i kassan -"Nej, det kostar fem kronor, men du kan nog gå över till burger king. där kanske du får det gratis."
Otrevlig kund -"Men nä jag orka inte. Ge mig en vatten då.. va fan"
Tjejen i kassan -"nej"
Otrevlig kund -"Mäh! fan vad snål du är!!"
Jag -"Men fan vad fattig du är"

så gick han där ifrån. Vet inte om han hörde, men han gick därifrån i alla fall.. Fick mig ett gott skratt. Blir så jävla trött på alla idioter, vilket jag har skrivit om tidigare. Det finns dock för mååånga av dessa idioter i våran värld!! uch, blir så trött. Robin mötte mig efter jobbet och vi åkte hem till mig och bytte julklappar. Jag fick ett par örhängen & ett armband (OBS! det var faktiskt fint) var lite orolig över att han skulle köpa heeeelt fel. Men det var jätte fina grejer. Robin fick en jätte fin tröja, tycker jag i alla fall. Nåväl. Nu har jag typ nackspärr, sen är det ju julafton i morgon & jag måste upp tidigt och duscha och göra iårdning mig innan någon annan blockerar badrummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0