Dagen före Dagen D

Jävlar vilken hysteri det är kring nyår. Men det är klart, mycket ska fixas. Imorse åkte jag med mitt Ex till systemet och köpte krök. Sen var jag omkring och kollade om jag kunde hitta glitterspray som Johanna ville ha. Åkte hem och åt, eftersom jag inte hade ätit någon frukost. Pappa förbereder nyårsmaten och behövde 13 egg gulor till förrätten. Ja, så det blev att jag och Johanna som blev offren till att gå ner och köpa. Vi ställde oss i kö för att ta ut pengar då idioten före oss säger ganska högt "Det luktar Thaimat här?!" Jag trodde verkligen inte han menade Johanna och trodde bara han var en konstig gubbe som pratade med sig själv. Sen säger han det högt en gång till "Det luktar thaimat här?!" Ja, kul för dig. Men Johanna är tyvärr inte från Thailand, utan Korean. Finns det fortfarande kvar sådanna idioter i Sverige? Jag fattar inte. Hur kan man orka med att säga så? Ångrar mig att jag inte skrek "DET LUKTAR SPRIT HÄR? DET LUKTAR ALKIS OCH BAJS HÄR?!" sån jävla äcklig gubbe. Om jag hade kunnat spola tillbaka tiden, då hade jag fan slott till med att spotta honom rätt i ansiktet. Sådana idioter skulle fan ingen sakna om dom hade dött!

Kommentarer
Postat av: Amanda Holm

men vilken jävla idiot

2008-12-30 @ 20:23:53
URL: http://amandacecilia.webblogg.se/
Postat av: Anonym

aa, du skulle fällt honom när han gick ut!

2008-12-30 @ 21:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0