egoooooo

har precis jobbat. Oci vanlig årdning träffar jag ännu en idiot på spårvagnen. Det är där jag oftas träffar dom där idioterna som tyvärr inte är utrotningshotade i Sverige. Det finns helt enkelt för många av dom. Som till exempel igår när jag gick över övergångstället EFTERSOM DET VAR GRÖNT. kör en dåre (självklart en Taxi!) nästan rätt på mig, så i fönsterutan ser jag honom dra händer i vädret och gav en sjukt arg min. Jo.. men det var nog mitt fel!! Han får skylla sig själv som kör mot rött.

Efter jobbet gick jag på 5an spårvagn som av någon anledning var knök full. Alla ska antagligen till liseberg nu under lucia. Står bredvid en 25-årig tjej som såg ut som en fjortis, och tyvärr betedde sig som en fjortis. Hon stod ständigt och speglade sig i fönsterrutan, sen var det dax att byta fjortislåt till en annan fjortislåt på iPoden. Jag ursäktade mig, för jag ville gå förbi eftersom jag skulle gå av. Fick en arg blick med ögonbryn formade som små ringliga maskar, i samma veva som hon flyttade sig 1 cm för att jag skulle komma förbi, tog hon upp sin spegel för att antagligen kolla så att mascran satt kvar. Jag blir så jävla förbannad på alla dessa förbannade jävla egoister. Hur gammal måste man bli nu för tiden för att förstå att världen INTE cirkulerar kring en själv?!

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer
Postat av: Angelica S

bra inlägg carro :)

2008-12-14 @ 21:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0