friidrottsdag

Friidrotts dag idag. Jag var typ rå-seriös och hade med mig värsta seriösa pastasalladesn och en ännu mer seriösare energidryck. Jag var den enda som had emed mig mat och vatten så jag blev offret som alla ville snylta av. Nåväl, det gick ganska bra i övrigt. As kul när jag och Linda sprang tillsammans. Båda bara väntade på att man skulle hamna lite för den andra, men det var verkligen totaly jämt! Men så vann Linda endå, det lilla aset. Hoppade 1.30 i höjdhopp vilket blev mitt personliga rekord. Ringde pappa och var as glad över attjag hoppade bäst av tjejerna i min klass.
-"hur högt hoppade du då?"
-"1.30"

tystnad
-"...men det var ju inte så högt"

Träffade Robin när vi skulle åka hem.
-"Robin, jag vann av tjejerna i min klass i höjdhopp"
-"hur högt hoppade du då?"
-"1.30"
-"men det var ju inte högt, det hoppade jag typ i 6an"



åh, vad omtyckt man känner sig. Hha nåväl. ville ha lite bekräftelse så jag ringde mamma istället och hon blev som vanligt jätte glad för min skull.
ikväll vill jag gå på bio. Har inte något prov i veckan så det känns skit skönt att för en gångsskull slappna av efter en veckas hysteri! Sen är jag föresten ny kär i Lindas nya frisyr!!



MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer
Postat av: Karin

km, jag tycker 1.30 är bra!

2008-12-02 @ 21:14:05
Postat av: Karin

km, jag tycker 1.30 är bra!

2008-12-02 @ 21:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0