imorgon, sista helvetesdagen!

Idag har jag fått mycket gjort, för en gångs skull. Har skrivit bild analyser, analys till Venezuelas varumärke och pluggat lite matte. Observera, lite matte. Fan. Det kommer säkert gå åt skogen imorgon igen! Detta är min andra chans och jag vill verkligen inte göra Robert besviken och skriva ett IG prov igen nu när han har hjälpt mig.

Imorgon smäller smällkaramellerna för fest.. eller i alla fall krök. Julavslutning klockan 5 i skolan. Om ingenting har ändrats sen förra gången så blir det julbord och det har jag ju aldrig tackat nej till och kommer adrig göra det heller. Jag har i alla fall bestämt vad jag ska ha på mig nu, intressant va? Linda har väl antagligen tränat att gå i hennes nya skor hemma, vilket är en bra anledning att dra imorgon i skolan om man itne har gjort alla inlämningarna. "- duuu, jag gjorde inte min läxa igår för jag tränade att gå in ett par skor som jag ska ha på Julfesten ikväll" det tyckte jag var roligt...

Tänkte lägga mig tidigt idag. Eller i alla fall lägga mig med matteboken is sängen och plugga tills jag inte kan hålla ögonen öppna längre. Men Robin är på krogen och ska sova här inatt så jag får vara så snäll at tligga uppe och vänta. Detta är inte bra. För jag får inte komma försent till Robert lektion imorgon. haha, det är så synd om den läraren. ingen kommer på lektionerna, så sitter han där längst fram i ett tomt klassrum. Gull.

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0