it's complicated

Jag tänkte gå upp vid 10 idag. Johanna skulle klippa mig innan jag började jobbet. Men så blev icke fallen. Johanna sprang in i mitt rum imorse och satte sig vid min säng och visade en bild med artikel på en man som vi vet vem det är. Skrattade gott åt det. När hon gick ut igen tänkte jag bara ligga och dra mig lite, men somnade och vaknade klockan 1. Nu har klockan hunnit bli 14.20 och jag måste snart bege mig till jobbet. Jobbar fan till 22 idag. Trååååk.

När jag kommer hem måste jag städa mitt rum. Vi firar lilla julafton också. Robin ska komma hit och vi ska byta julklappar. Mys. Lite kompliserat mellan oss nu. Jag måste vara ärlig, annars går jag bara omkring och håller det innom mig. Pratade med en kompis igår som jag itne har pratat på länge. Hon har haft seriös förhållande ett bra tag nu och hon berättade att hon kände exakt samma som jag för inte så länge sedan. Känns enda bra att jag itne är den enda! Nej... nu måste jag åka till jobbet. Annar kommer jag komma försent för 3 gången I RAD. inte bra, inte bra.

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer
Postat av: Angelica S

Hopppas det löser sig för er sötnos !

2008-12-23 @ 14:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0