min helg

Fredag: Möglade hemma med Robin. Kollade på Idol när Robin Bengtsson åkte ut! Jag dog, nästan. faaan. tänker inte ens kolla på finalen. Jävla bajs Idol!

Lördag: Gick upp klockan 8, var på jobbet klokan 9. Gjorde mitt jobb och var hemma igen klockan 18. Gjorde iårdning mig på mindre än en timme. Och när jag säger "göra iårsning mig" så han jag då duscha, föna håret, välja kläder, klä på mig, fixa  håret, sminka mig. Klaaar! Var på Karsten 50 årsfest klockan kvart över 7. Då var jag död i mina fötter.

Söndag: Vaknade av klockan halv 11. Var på jobbet klockan 12. På rasten gick jag till Lindas jobb och nöp henne i rumpan. Jobbade till 17. Nu är jag hemma och nördar mig. Ska hem till Mamma nu och plugga.



detta har varit ett hundår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0