twighlight

idag har jag haft mitt utvecklingssamtal med mina blåögda lärare. Jag vet att jag har skolkat många hela lektioner. Många av dom lektionerna har legat på 90 minuter, eller 3 timmar. I min frånvarostatestik står det att jag har varit borta 3 timmar av hela höstterminen. Haha, så bull shit att jag började skratta och sa rätt ut att det inte alls stämde. men vi gick aldrig vidare in på det. Mamma och jag gick efter det en liten sväng på stan. sedan åt vi på jensens böffhouse. Efter det bytte jag partner och träffade Robin vid bergakungen och så gick vi på twighlight eftersom Amanda sa att den var skit bra. Hon som lipade sig genom hela filmen. Okej, jag lipa typ en gång, men det var bara för att jag trodde hon dog. Ska inte avslöja någonting, men den filmen var bra. Dock lite för mycket fantasi. Jag hatar fantasi filmer och böcker. Som till exempel sagan om ringen smt Harry Potter. Har verklige inte den fatasin att man kan flyga på kvastar och ha massa olika krafter. Tönterier.



Och Ja, Amanda... Robert Pattison är skit snygg och jag var nog inte den enda i biosalongen som tyckte det. Inte heller den enda i världen heller. Men du min kära Amanda, du är ju besatt. Haha. Hoppas faktiskt på en twighlight 2. Det känns som att det behövs det eftersom slutet är lite lurigt. Men mycket, mycket romantiskt.

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer
Postat av: amanda

ååh! han e så snygg. Jag börjar nästan gråta när jag ser bilden!! den är fan olagligt med sånna filmer med så snygga skådespelare. Jag kommer aldrig bli mig själv igen!

2008-12-05 @ 12:56:10
URL: http://cannonball.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0