julgodis

Åkte hem till Amanda,och åt i vanlig årdning upp hennes skafferi, sen när det inte var så intressant längre dök jag ner i frysen. Hittade en panpizza som jag satte i mig. Isac unnade mig mycket skratt när han lyckades skruva upp en speldosa hundra varv så den gick sönder och han började gråta för att han hade pajat skiten. Jag satte mig och limmade ihåp det och gjorde antagligen saken ännu värre. Frågade amanda om hon hade någon tejp. Då menar jag, något rejäl som håller. Så slänger hon fram en jävla tejprulle, köpt på barnavdelningen på ICA maxi. Haha, men jag tejpade så gott jag kunde. Ser förjävligt ut & den fungerar fortfarande inte. Men men, jag försökte i alla fall.

Nu har jag klätt granen med mamma, och bakat choklad cola. Jag satte igång med allting, men insåg inte hur jävla jobbigt det är att sitta och röra i typ 1 timma. Så det slutade med att mamma stod och rörde och jag satt på golvet bredvid och åt godis och drack julmust. Nu har jag världens sockerkick och kommer typ aldrig kunna somna.

imorgon! jobba 15 - 22, sen mini julafton med Robin. ännu mer godis och julmust. KOMMER RULLA TILLBAKA TILL SKOLAN!!! nåväl. är det jul så är det.

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0