glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya

är världens sämsta människa på att lägga mig i tid. Ligger dock i sängen nu, men jag försöker inte att sova. Har snarare fastnat framför datorn vilket jag alltid gör, den nörd som jag är. Idag kommer jag dock somna omedel bums efter att jag har stängt av datorn, hållee ju rean på att kolappsa. Idag köpte jag Zara skorna, men kommer nog lämna tillbaka dom, om jag inte vill offra ett brutet ben någon helg framöver. Man får nästan höjdskräck i dom. Idag har jag och Robin ätet på jensens böffhouse, åkte hem till Joakim där även Amanda var som jag satt och pratade skit med. Sen skulle Jag och Robin ta bussen till Donner gymnasiet och kolla på när Robins lillebror hade ett framträdande. Han skulle spela gitarr och sjunga, vad vi hade hört. När vi kommer dit kommer vi för det första försent. Fick typ stå bakom en lampa och såg ingenting. När vi väl fick ett par platser såg man ännu mindre och när Rickard skulle "uppträda" spelade han bara gitarr, till min besvikning men också för folket i lokalens öronhälsa sjöng han inte. Han stod bakom en jälla stolpe, så jag såg honom inte.. men, det lät bra. eh, ja.

Dagens höjdpunkt väntade hemma. Efterlyst! Blev lite besviken när dom inte tog upp fallet om mordet på 17åriga Mathias här i Göteborg. Ville så gärna veta mer om det. Bakgrunden och dom olika händelserna och platserna. Jag var ju ute och velade den kvällen, kanske kan ha sett någonting. Ska även kolla upp Mathias begravning. Vill verkligen gå på den. Tycker så oerhört synd om anhöriga till Mathias. Robins lillasysters pojkvän gick i samma skola som honom. Det är så otroligt ofattbart att detta har hänt. Jag tänker och läser om det varje dag. Är sjukt rädd nu mera. Har aldrg varit det tidigare, även om jag alltid vetat om att detta har förekomit även i Göteborg, nära mig. Men nu känndes det änne mer nära mig eftersom Mathias är i min ålder och var så oskylldig.


Jag hoppas ALLA är med och hjälper Poliserna med att utreda mordet. Jag är säker på att alla tips som kommer in omhändetas. Jag önskade jag kunde hjälpa till... detta är så frktansvärt!

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0