Varför får jag inte på mig mina blå jeans?

Igår tvingade Fredrik ut mig på en fika. Adam följde med och vi satt och pratade gamla minnen, förhållanden och bilar. Fast då satt jag mest och tittade på. Drack en fet kopp med varm choklad med grädde från hälfen. Mådde typ illa när jag var klar med den. Halv 11 kastade dom ut oss eftersom dom var tvungna att stänga. Fredrik tvingade med mig att ta en öl på ett ställe men jag var sjukt ängslig och ville sitta kvar i bilen. As usual tjatat Fredrik tills han får sin vilja igenom. Åkte hem efter en cider och två öl. Försov mig till jobbet i morse. Eller snarare, "Jag ligger kvar i sängen bara 5 minuter till"... sen hade det helt plötsligt gått en halv timma.

Seg dag på jobbet idag. Var jätte trött... ska jobba imorgon med. Sen blir det hård bantning och nerdragning på cheeseburger ätandet år 2009! Det kom jag på när jag efter jobbet skulle sätta på mig mina jeans, var ju som en jävla brottningsmatch att få på sig dom. Herre... inte bra, inte bra. Ville slinga och klippa håret. Men ska hem till Robin och sova där ikväll. Imorgon, jobba 11.30 - 19.00 ! SEN ÄR JAG ÄR JAG LEDIG TILL OCH MED DEN 11 JANUARI!! jiippiiee!!

(det är INTE jag på bilden)

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0