Sunday, bloody Sunday!


Skulle igentligen träna idag, men jag orkar verkigen inte träna i spöregn så jag hoppade över det igen. Sitter här och äter paj med fotbollskläder på fortfarande. Ska ta av mig dom snart så ska jag och mamma göra träningövningar på DVD. Har aldrig testat det, men mamma säger att det är bra. Så varför inte.

På tisdag ska jag gå på jobbmöte på ReklamDirekt. Ska jobba som reklamutedlar, du vet, sådana som alla hatar. Men jag måste ha pengar till Båstad i sommar!! Får hoppa över träningen på tisdag då med, så nu kommer mina tränare vara minst glada på mig...

Åker till Thailand i april med syster och mamma. Nu kanske min älskling Robin också följa med. Förra gången jag var i Thailand så kunde han ju inte följa med, men nu kan han! Hoppas han har jobbat ihop tillräckligt med pengar tills dess!

Håller just nu på att mejla min Mediakunskapslärare att jag inte kommer på hennes lektion imorgon på morgonen, men jag minns fan inte vad hon heter? Alla mina lärare heter ju Anna, Karin eller Anna-Karin. Så, någon av dom är det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0