2 dagar kvar


två dagar kvar. Imorgon är det bara en dag kvar. Imorgon ska allting vara packat och klart, in i den minsta detalj. Åh herre.
Idag har jag tagit med amanda på mina tusen ärenden på stan. Lämna ett intyg till min chéf. Gå till banken för att få reda på vad jag har för kod till mitt kort. Gå till mc forum och kolla vad det var för fel på min iPod och amandas iPod. Sen hjälpte jag amanda köpa en present till Freja som fyller år idag. Grattis!
Nu är jag hemma hos pappa och laddar iPoden med nya goa låtar till turkiet och laddar kameran. Måste leta upp mina flipflop också. Har lekt med lillebror Axel idag! Kommer inte får träffa honom på en månad. Axel och Johanna ska till Frankrike. Jag skulle egentligen också följa med, men jag kan inte ta ledigt från jobbet en vecka till. Ska nämligen till Danmark direkt efter Turkiet. och då menar jag DIREKT efter turkiet. Samma dag jag kommer hem från Turkiet åker jag till Danmark. Imorgon ska jag fika med amanda, amanda, amanda och femte hjulet Carolina (jag). näää, nu måste jag ringa Fredrik innan matchen börjar!
MAKE LOVE / carolina

Kommentarer
Postat av: Karin

du får ha det jättebra i Turkiet nu Carolina :)

2008-06-28 @ 13:20:42
Postat av: gaylöv

vad 17 hände med vår fika igår? & varför svarade du inte i telefon, det är ju tusenmiljoner år kvar tills vi ses nu!! men hoppas du har det bra i turklandet, & glöm inte att kolla ut bra ställen tills jag åker dit! love you sis.

2008-06-28 @ 13:33:19
URL: http://cannonball.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0