9 dagar kvar

Idag har jag varit med min kära mamma. Har hjälp henne handla mat och sen åkte vi förbi Johanna för att hämta lite saker. Pratade med Janne idag, och nu är det bestämt. När jag kommer hem från Turkiet åker jag till Dana cup i danmark dagen efter för att jobba där i en vecka. Ska bli så jääävla kul. Så ska Sophia med också! Åh, längtar!!

saknar min Robin. Han spelar med U-21 i Ljungskile och kommer vara borta hela dagen. Kommer hem vid 11 på kvällen. Plus att mitt andra liv, Amanda Weilöv är i österrike. Varför lämnar alla mig på detta sättet!

9 dagar kvar till Turkiet


Ima take you there.
Ima take you there.
So don't be scared, I'm right here baby.
We can go anywhere, go anywhere.
But first, it's your chance.
Take my hand, come with me.

Kommentarer
Postat av: gaylöv

va sjutton! åker du till danmark när du kommer hem? när ska vi ses då! va ledsen jag blir nu, fast jag är väldigt lycklig över internet! woho. Just nu sitter vi här i hotellrummet, pappa står i bara kalsonger & håller på att prova alla sina kläder från boss-fabriken.. Bara två nätter till, sen kommer jag hem. På söndag hoppas jag fan att du har tid för mig!!! puss älsklings syster!

2008-06-19 @ 21:10:46
URL: http://cannonball.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0