en midsommarnattsdröm

Okej. midsommar då. Fredrik kom och hämta mig vid 8 och åkte hem till Eric, som för övrigt jag inte sett på tusen år! Jag lovade mig själv att inte dricka en droppe, men vad gör man när allting är gratis och alla bjuder, plus att Mika hade bestämt sig att dränka mig under bordet. Men, jag kan göra mamma nöjd en annan dag. Jag hade lovat mig själv att göra en midsommarkrans, så blev icke fallet. Istället snodde jag Amanda Holms krans när hon kom dit. Alla åt midsommarmiddag, jag åt Fredriks rester. Casper och jag gifte oss (PÅ SKOJ), men allting bröts när han gjorde sönder mitt armband. Min iPod (som egentligen är Johannas iPod) blev mjölig av någon konstig andledning. Alexandra ville bara lyssna på American boy som nu har fastnat på min hjärna och blivit en utav mina favoritlåtar just nu. Alla skulle visa sina omtalade vålter dom kunde på stuttsmattan.... det slutade med att alla hoppade på casper och ingen kunde vålta. Glömde totalt av telefon på övervåningen och jag och Robin hamnade i gräl. När jag skulle ta mig hem till Robin från Eric hade jag inte den blekaste arning om vilket hål jag skulle till eftersom jag inte åkte buss dit. Jag chansade på att gå till höger. Och fy fan. Bostadsområdet var som en jävla laborint! Kom efter en timme ner till en väg jag kände igen. Börjar följa vägen hem till Robin, men hans mamma med bil hinner före. Själv tyckte jag det var mycket onödligt att dra ut Odette till att hämta mig mitt i natten. Jag kunde ju faktiskt ha gått hem till Robin. Men jaja, det var ju underlättande. Robin var arg som ett bi. Men jag somnade ganska fort trots allt. Nästa dag ringer Holm mig och har också precis upplevt laborint området ner till närmaste busshållplats. Själv hade hon knackat på två hus på vägen ner för att få reda på vart hon skulle. Hon berättade även att Alexandra skulle visa hur man hoppade från balkongen ner till studsmattan. Vilket sumerar kvällen ganska bra. Så trevligt sköna människor men endå så fruktansvärt spårad kväll. och ni som har läst hela den här jävla texten beundrar jag. Hoppas ni också hade en bra midsommarnattsdröm.



Kommentarer
Postat av: linda

jag läste hela så du beundfara mmig :D:D:D saknar deeej

2008-06-28 @ 18:05:50
URL: http://midsommarnattkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0