give me money

Lönen som skulle kommit den 25 Maj har inte kommit ännu, och nu är det den 1 Juni. Börjar få panik. Men det får jag alltid, över vad som helst. Oroar mig alltid om något. Idag har jag i alla fall skrivit klart om den där sekten så jag ska skicka iväg den nu. Himmla skönt att få det gjort, nu har jag bara ett prov kvar tror jag. Idrott och hälsa A. men det kommer säkert gå bra.

Nästa helg, på Lördag, SKA vi åka till Amandas land. Det har varit bestämt så många gånger nu men aldrig blivit av, men nästa helg, då jävlar. Nu har jag och amanda planerat det här, och det var väl det. Om ärthjärnorna joakim och Robin skulle planera detta så hade det gått åt skogen. Jobbar dock från klockan 11.00-16.00 men vi åker direkt efter att jag har slutat. Nu är det bara den här sega veckan kvar. Känns helst meningslöst att gå till skolan, vi göra endå ingenting.

En sak som jag vet att jag ska göra är att köpa Kosshörlurar. Riktigt bra för att vara så billiga, 299:- Dom är så fruktansvärt bra att jag inte bryr mig om jag ser ut som en nööörd i dom. Bästa ljudet i dom lurarna någonsin. klart slut.

image162

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0