Hello Brownie!

Ja, alla nära och kära. Nu har jag lämnat mitt 17 åriga liv som blond och blivit brunette. Ett mycket inpulisvt beslut. Amanda, Sofia och Jag skulle se Frankrike - Holland hemma hos mig. rastlös som man är under sommarlovet bestämde jag mig att att färga håret. Först blev det rött, för den bruna färgen funkade inte. Så vi gick ner till Ica halv 11 på kvällen och köpte mer brun färg och färgade. Och nu är jag Brunette. Jag har liiite ångest. Fan, man har ju endå varit blond sen man föddes.
Nu är jag hemma hos pappa. Idga kommer alla hem! eller i alla fall några. Pappa är fortfarande kvar i nere i österike och EM. Johanna och lillebror Axel kommer hem från Axels mormor och morfar i Mariestad idag. Och Mamma och Amanda Holm kommer hem från Turkiet idag! Äntligen blir det riktigt mat. När jag ska laga mat blir det liksom blodpuddig eller spagetti och spenat. Vilket Amanda Weilöv i och för sig uppskattar riktigt mycket.

Jag till Robin i telefonen -"...nej, jag ska göra blodpudding....idag igen..."
Amanda som står och vattnar blommorna åt mig bryter plötsligt den negativa tystnaden.
Amanda - "VA! gör du blodpudding. fan vad gott, gör till mig med!"

Hon äter mig ur huset.
MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer
Postat av: gaylöv

haha, jag äter bara den maten du är skyldig mig efter att ha ätit mig ur huset under alla dessa år, fattar du väl! (plus att jag älskar blodpudding)

2008-06-15 @ 12:56:25
URL: http://cannonball.webblogg.se/
Postat av: carolina

jaja, haha käft nu

2008-06-15 @ 20:38:58
URL: http://cheersdarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0