R

Amanda har åkt till Österrike nu. Nu är jag ensam. Det känns verkligen så! Jag känner mig SÅ jäkla ensam när inte hon är hemma. Har i alla fall sytt ett linne igår och idag sydde jag på banden. Blev ganska nöjd :) Åt middag tillsammans med mamma och min morbror Sven. Som jag även kallar Glenn. Men det är en annan historia.
Jordgubbar till efterrätt och sen kom Robin hem till mig. Nu är vi hemma hos min pappa. Fast pappa är i EM. men johanna och Axel är hemma, men dom sover. 
I söndags har jag och Robin varit tillsammans i 11 månader. tiden går så äckligt jävla fort. Jag kan verkligen inte förstå det. Om en månad har vi varit tillsammans i ett år. I ett år! puuh. Jag är antagligen i Danmark och jobbar när vi har ett år tillsammans. Men... vi får se hur det blir med det.

13 dagar kvar tills vi åker till Turkiet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0