Skolavslutning

10 Juni.
en stor dag. Har varit på världens tråkigaste avslutning. Vi satt i en ring med klassen och fick en mattekluring och en klubba. Sen fick vi höra våran rörlig bild lärare sjunga "den blomstertid nu kommer"
 i mikrofån, som han inte riktigt kunde hantera. Efter två bullar och en jävla massa apelsinsaft gick Linda, Linn, Anna, Philip, Josef och jag till ett café. Först satt vi ute, men det blåste så mycket att Annas påsa med Bh och troser åkte ut över hela café serveringen och då gick vi in.
Linda pratade om sin bergsbestigning som hon ska göra på midsommarafton och födelsedag, men ingen lyssnade. haha. Sen åkte jag hem för att träffa amanda hemma hos pappa. Vi gjorde pasta med spenat, fick äta det innomhus för att Amanda inte vågade öppna balkongdörren för hon trodde min elaka granne satt där. Vågar i och för sig inte heller gå ut på balkongen om hon sitter där, men ja ja. Nu sitter Amanda i min säng och smular och äter upp alla mina knäckebröd!
Ska se matchen hos mig ikväll. fan för att vara 17.


MAKE LOVE / carolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0